۱۳۹۴ اردیبهشت ۴, جمعه

تاثیر سئو در طراحی سایت خبری

تاثیر سئو در طراحی سایت خبری :   هرچند امروزه پیش رفت زیادی در زمینه طراحی وب سایت حاصل شده است و قدرت استفاده از وب سایت در زمینه تجارت الکترونیک ، اطلاع رسانی و زمینه تبلیغاتی شرکت های خصوصی و دولتی و … آشکار شده است . در نتیجه رقابت در فضای اینترنت به شدت بالا رفته است ، اینجا است که بحث قدرتمند سئو مطرح می شود .صاحبان وب سایت ها باید بدانند که بعد از طراحی سایت حتما نیاز به سئو و پشتیبانی دارند برای کسب در آمد خوب برای وب سایت های تجاری و اطلاع رسانی عالی برای سایت های خبری ، وب سایت باید در رتبه های بالاتر موتورهای جستجو ظاهر شود. در زیر به نکاتی راجع به سئو در طراحی سایت خبری اشاره ای خواهیم کرد :


سئو و طراحی سایت خبری

هرچند وب سایت های خبری قدرتمندی وجود دارد که در رتبه های بالای موتور های جستجو به خصوص در موتور قدرتمند گوگل هستند ولی این دلیل نمی شود که وب سایت های خبری جدید که طراحی می شوند نتوانند خود را به این سایت های خبری برسانند . مهم ترین نکته در رابطه با سئو سایت خبری محتوای وب سایت خبری است که شامل اخبار و اطلاعیه هایی است که در این وب سایت ها ارائه می شوند. اما با چه اصولی این اخبار را در سایت خبری وارد کنیم خود بسیار اهمیت دارد . گروه طراحی سایت اینتن در زمینه تولید محتوا تیم زبده ای در اختیار دارد که محتوا را بر اساس رعایت نکته های حساس اصول سئو تولید می کند بدون اینکه خدشه ای در اصل موضوع وارد شود . برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به مطلب گذار مراجعه نمایید.

برخی از نکات که در سئو طراحی سایت خبری تاثیرزیادی دارند

طراحی قالب برای طراحی سایت خبری

طراحی قالب برای وب سایت های خبری بر اساس اصول سئو بسیار حائز اهمیت است . طراحی سایت اینتن به هیچ وجه استفاده از قالب های رایگان برای طراحی سایت خبری را پیشنهاد نمی کند و مهم ترین گزینه را استفاده از قالب های اختصاصی می داند تا از این طریق بتواند اصول سئو را برای طراحی سایت خبری رعایت نماید . اکثر قالب های آماده این اصول را رعایت نمی کنند و در نهایت سئو کردن اصلی سایت به سختی امکان پذیر می شود.

سیستم های مدیریت محتوا و تاثیر آن در سئو طراحی سایت خبری

سیستم ورد پرس یکی ازبهترین سیستم های مدیریت محتوا است که قدرت سئو ی سایت بالایی دارد . و از این سیستم می توان در طراحی سایت خبری استفاده نمود. یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا می تواند جوملا باشد هر چند سئو ی جوملا ضعیف تر از ورد پرس است ولی دارای انعطاف پذیری بالایی است که می توانیم به راحتی بهترین قالب ها را با اصول سئو طراحی کنیم . یکی دیگر از موارد در این مورد می تواند استفاده از سیستم های اختصاصی برای مدیریت محتوا باشد .
در کل برای داشتن یک وب سایت خبری خوب و سئو شده که در صفحه ی اول موتورهای جستجو ظاهر می شود نیاز به پشتیبانی گسترده و قوی و هم چنین مطلب گذار های حرفه دارد تا اخباری که در سایت منتشر می شوند را با بهترین حالت (سئو شده ) وارد سایت نمایند.

طراحی ریسپانسیو قالب سایت خبری

در طراحی سایت خبری توجه داشته باشید که امروزه اکثر کاربران از دستگا های هوشمند هم چون موبایل ها و تبلت ها برای وب گردی و خبر خوانی استفاده می کنند پس جتما باید قالب وب سایت حال ریسپانسیو داشته باشد . تا از این طریق بتوانید ورودی زیادی داشته باشید . حالت ریسپانسیو  بسیار در سئو سایت تاثیر گذار است .
تاثیر سئو در طراحی سایت خبری

پیشنهاد گروه طراحی سایت اینتن برای سئو سایت های خبری

۱-وب سایت خبری باید با استفاده از قالب های اختصاصی پیاده شود
۲-سایت خبری باید از یک متخصص تولید محتوا برای پشتیبانی استفاده نماید
۳- در طراحی سایت خبری باید اصول سئو به طور کامل رعایت شود
۴-از سیستم مدیریت محتوای مناسب استفاده شود (بر حسب نیاز می تواند ، ورد پرس | جوملا | سیستم اختصاصی (به دلیل امنیت بالا بهتر است) استفاده شود.)
۵- فعال بودن و بروز بودن بعد از طراحی سایت خبری برای سئو آن بسیار مهم می باشد .
۶- استفاده از طراحی وب سایت های ریسپانسیو بسیار برای سئو سایت خبری تاثیر دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر